גישור משפחה

שנים של ניהול מאבקים בבתי המשפט ובבתי הדין הרבניים הביאו אותנו למסקנה שקיים צורך של ממש ליצור מסגרת אחראית ויעילה, לפתרון סכסוכים משפטיים בין בני משפחה בטווח זמן שהוא – מיידי!

מכאן צמח הקונספט שיזמנו של מסגרת גישור שבה צדדים ולעיתים עורכי דינם יכולים להתחיל ולסיים, סכסוך ביניהם באופן מהיר (!) יעיל וממוקד – ולהגיע להסכמות ומיצוי תהליך גישור שלם, אפילו בתוך 30 יום, ולהמשיך הלאה בענייניהם, עם פתרון המחלוקות בידם.

במילים אחרות – מודל גישור במקום נועד לייתר את הצורך בניהול סכסוך משפטי ארוך, יקר ודרמטי, והניסיון מלמד שכאשר יש בעל מקצוע סמכותי ובקיא המוביל להסכם מחייב, לא צריך להתפשר על איכות התוצאות של התהליך המשפטי.

ישנם סכסוכי משפחה ובני זוג שטומנים בחובם היבטים מורכבים יותר שלפעמים דורשים משיקולים שונים השקעת מאות שעות של עורכי דין, מומחים, חוות דעת ועוד, ועלותם הכלכלית בהתאמה, אולם סכסוכים רבים פתירים באמצעות הצלחה להביא את הצדדים להסכמה ממוקדת ועניינית – שיכולה להשתכלל בזמן אמת ולא על פני או לאחר שנים – ו"גישור במקום", נועד בדיוק לכך.

כדוגמא, בני זוג להם ילדים משותפים, הנקלעים למשבר. רוצים לסיים ענייניהם ו"להפריד כוחות" בהקדם האפשרי, כדי שכל אחד ידע מה חובותיו ומה זכויותיו באופן מיידי, ולא על חשבון הילדים.

גישור במקום, נקרא כך בדיוק מתוך התפיסה וההבנה הזו.

זהו הליך גישור מסודר שמתנהל בפני ועל ידי עוה"ד אסנת גולדשמידט לבנטל כמגשרת.

עוה"ד גולדשמידט לבנטל הינה בעלת ניסיון עשיר בניהול מאבקים משפטיים בענייני משפחה בכל הערכאות ובתחומים רבים, וניסיונה הביא אותה לחתור ליישוב סכסוך בענייני משפחה באמצעות גישור מיידי בהסכמה ובהבנה למען המשפחה, כאשר הדבר אפשרי או עושה שכל, כחלופה עדיפה מאשר יישובו בערכאות המשפטיות והקשיים הכרוכים בכך למשפחה או בני הזוג.

להשקת הליך "גישור במקום" ניתן ליצור קשר מיידי, עם מנהלת המשרד ו/או עם עוה"ד אסנת גולדשמידט לבנטל.